COVID-19 & Zeilkamp

Vanaf donderdag 10 december gaan de inschrijvingen open. Zoals u weet hebben we momenteel te maken met het COVID-19 virus. Hoe die situatie in de zomervakantie zal zijn is voor ons nog niet duidelijk. Wij hopen dat wij onze zeilkampen aankomende zomer gewoon door kunnen laten doorgaan. Hieronder vindt u wat extra informatie. 

 

Wat als zeilkamp niet door kan gaan? 

Wij streven er naar de zeilkampen gewoon door te laten gaan. Als  door de maatregelen van dat moment de zeilkampen niet plaats kunnen vinden, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op met de deelnemers en hun ouders/verzorgers. Als het nodig is, dan lassen wij maximaal vier weken van te voren de zeilkampen af.

 

Wij houden net als u de maatregelen goed in de gaten en mocht er nieuwe informatie bekend zijn, dan laten wij weer van ons horen. 

Wat betekent dit financieel voor mij?

 

 

Wij hopen natuurlijk dat het niet nodig is, maar als we de zeilkampen af moeten lassen vanwege het COVID-19 virus, dan geven wij u twee opties.

  • Optie 1: U schuift  uw inschrijving en kampgeld* door naar volgend jaar. Hiermee bent u automatisch ingeschreven voor het zeilkamp van het volgende jaar. Daarmee bent u dan ook gelijk verzekerd van een plek op de deelnemerslijst voor 2022.

  • Optie 2: U kiest er voor om het volledige kampgeld te laten restitueren. Hiermee vervalt wel uw plek op de deelnemerslijst voor het volgende zeilkamp. 

 

*Let op: De prijzen voor de zeilkampen van 2022 kunnen hoger zijn dan in 2021. Als dit het geval is vragen wij u om de overige kosten te betalen.

  • PJ1: deze kampweek is korter dan de andere kampweken. Daarom is er een verschil in de kampprijs van PJ1 en PJ2. De overige kosten worden dan in rekening gebracht.

  • PJ2 t/m PJ4+: Het kan zijn dat de kampprijs stijgt. Dit zal maximaal vijf euro zijn. 

Zijn er nog andere vragen? Kijk dan even op onze pagina Contact & FAQ, of neem contact op via info@pjdenhartog.com.

  • Instagram - White Circle
  • Facebook - White Circle