top of page

Algemene voorwaarden P.J. den Hartog Stichting Zeilkampen 2025

Verantwoordelijkheid

 

De kampen worden georganiseerd door oud-leerlingen van het Ichthus College en het Almere College in Kampen en Dronten. Zij dragen dan ook de verantwoordelijkheid. De kampen worden zelfstandig door ons georganiseerd voor leerlingen van de middelbare school. De scholen in kwestie staan buiten de organisatie en de uitvoering van de kampen. Docenten zijn dan ook niet op het kamp aanwezig. Onze secretaris treedt op als contactpersoon tussen ouders, deelnemers en instructeurs van de P.J. den Hartog Stichting.

 

Te veel of te weinig deelnemers 

 

De stichting streeft ernaar om zo veel mogelijk deelnemers mee te laten gaan op het zeilkamp. Wij zijn echter afhankelijk van het beschikbare aantal vrijwilligers om de kampen te leiden. Hiervoor wordt per kamp een maximum aantal deelnemers bepaald. Op het moment dat het maximale aantal deelnemers is bereikt, valt er niet meer in te schrijven. In deze situatie kan gekozen worden voor een inschrijving op de wachtlijst.

 

Na aanmelding voor de wachtlijst wordt een bevestiging gestuurd per mail. Wanneer een andere deelnemer afzegt, heeft de eerstvolgende op de wachtlijst recht op een plaats. Het bestuur neemt contact op wanneer er een plaats vrijkomt.

 

In geval van te weinig opgaven behoudt de stichting zich het recht voor kampen samen te voegen of af te lassen. De stichting behoudt tevens het recht de exacte begin- en eindtijd van de kampen te wijzigen, tot maximaal een maand voor vertrek.

 

Reservering

 

Ben je eerder mee geweest op zeilkamp, dan heb je na het vorige kamp de mogelijkheid gehad alvast een plek te reserveren op een volgend kamp. Heb je hier gebruik van gemaakt, heb je automatisch voorrang op een plek tijdens het kamp in de zomer van 2025. Let op, deze reservering is geen rechtsgeldig toegangsbewijs voor deelname aan een zeilkamp.

 

Vanaf vrijdag 22 november 2024 is de reservering om te zetten naar een inschrijving door het gevraagde bedrag te betalen, waarna deelname aan een kamp in 2025 definitief is. 

 

Voor het omzetten van je reservering geldt een termijn tot en met 31 januari 2025. Is na deze datum de reservering niet bevestigd of betaald, komt deze te vervallen en kan de gereserveerde plek worden vergeven aan iemand anders. 

Inschrijving

 

De officiële inschrijvingen gaan open op vrijdag 22 november 2024 en sluiten een maand voor de startdatum van onze kampen. Inschrijven kan t/m 2 juli 2025 . Buiten deze data is het niet mogelijk om je via de reguliere weg in te schrijven voor een kamp. Neem hiervoor contact op met onze secretaris.

 

Betaling en bevestiging inschrijving

Het inschrijven geschiedt digitaal via onze website, www.pjdenhartog.nl. Na het inschrijven word je doorgestuurd naar een iDEAL betaalomgeving. De betaling dient in één voldaan te worden. Na betaling wordt een bevestiging gestuurd per mail. Let op: de inschrijving is pas definitief nadat het kampgeld is overgemaakt en de bevestiging is ontvangen.

Mocht het zo zijn dat het volledige bedrag niet in één keer betaald kan worden, kan er een betalingsregeling worden aangevraagd. Neem hiervoor contact op met onze secretaris.

 

Annuleringsregeling en restitutie

 

Annuleren van een reservering of inschrijving op kamp is ten alle tijden mogelijk. Dit moet schriftelijk gebeuren naar de secretaris. Wegens mogelijk al in rekening gebrachte reserveringskosten, boten huur of planning van staf, is voor een annulering de volgende regeling ingesteld:

  • T/m 31 januari 2025 is een reservering om te zetten naar een inschrijving. Gebeurd dit niet voor deze datum, komt de reservering te vervallen. 

  • T/m 31 januari 2025 is een inschrijving kosteloos te annuleren en krijg je bij een annulering het volledige betaalde bedrag gerestitueerd.

  • Bij een annulering van een inschrijving t/m 2 juni 2025 wordt alleen het inschrijfgeld ter waarde van € 75,00 gerestitueerd.

  • Bij annulering van een inschrijving na 2 juni 2025 wordt er geen geld gerestitueerd.

 

In bijzondere gevallen kan van het bovenstaande worden afgeweken, namelijk:

 

  • Wanneer kampen worden samengevoegd wegens te weinig inschrijvingen en uw kind daardoor niet meer mee kan. In dit geval vindt volledige restitutie plaats.

  • Wanneer de plaats van een annulerende deelnemer kan worden vervangen door een deelnemer van een wachtlijst. In dit geval vindt volledige restitutie plaats.

  • Bij annuleringen vanwege bijzondere omstandigheden. In dit geval wordt door het bestuur een afweging gemaakt op de situatie.

 

Gebruik van persoonlijke gegevens

 

Bij aanmelding geeft u toestemming om uw persoonlijke gegevens op te vragen en om die te bewaren. De stichting maakt gebruik van adresgegevens, bankgegevens, persoonsgegevens en andere relevante medische informatie. 

 

Deze informatie gebruiken wij om een goed en veilig kamp te bieden voor iedereen. De gegevens worden incidenteel gebruikt om bijvoorbeeld een herinnering of andere informatie betreffende de zeilkampen te sturen. De gegevens worden niet gedeeld met externe partijen.

 

Het is mogelijk om uw gegevens in te zien of te laten verwijderen. Wij zijn pas in staat om gegevens te verwijderen na afloop van het kamp. Neem hiervoor contact op met onze secretaris.

 

Mediabeleid omtrent zeilkampen 

 

Tijdens het zeilkamp worden er foto’s en video’s gemaakt door zowel de deelnemers als ook door de P.J. den Hartog Stichting zelf. Dit beeldmateriaal kan worden gebruikt voor promotiedoeleinden en kan worden gepubliceerd op onze Facebook- of Instagram-pagina, onze website, flyers en posters, of ander promotiemateriaal. 

 

Bij accepteren van deze algemene voorwaarden gaat u akkoord met het gebruik van dit beeldmateriaal voor promotie doeleinden. 

 

Schade tijdens het kamp

Wanneer een deelnemer schade veroorzaakt terwijl hij of zij zelfstandig handelt, kunnen de kosten van de schade worden verhaald op de deelnemer zelf. Indien deze situatie zich voordoet, zal altijd tijdig contact worden opgenomen.

 

Vragen en inlichtingen

Voor vragen en inlichtingen kunt u altijd contact opnemen met onze secretaris of onze voorzitter.

Info@pjdenhartog.com

bottom of page